maddelarsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Madeleine Larsson♥ - 30 juni 2010 21:06

tjena (:  , skulle ju skriva om igår ,idag så här kommer det: igår gjorde jag typ inget gick i affäre med mammi å jennifer, tyå ikea , hälla, å , aa ni fattar !? , typ de kommer inte ihåg så mke mer men typ de vanliga (; . ' nu ska jag nog snart kolla på filmer :D , sen imon så kommer MATILDAAA å ska sova hos mej :D:D:D , loveu babe .



dagens outfit;

 



det handlar faktiskt om att bjuda på sej så här kommer nåra bilder sen när jag va med matiilda idag , nån ser jag helt drogad ut på ju -.- ' <3


 

 

fyfan , ser ju inte riktigt klok ut ju o: , men aa jag kan ju säga att matilda hon tar bilder när man ser drogad ut å de får man väl leva med :D


 

jag igår på ikea .

hörs puss(K)

 

Av Madeleine Larsson♥ - 29 juni 2010 23:27

Nä , uppdaterar imorgon om dagen hörs pusss.

 

Av Madeleine Larsson♥ - 27 juni 2010 20:35

JA ;C , förlåt !

Men aja , senare i fredags åkte jag , jennifer, pappa å eric t östraholmen (stavning?) sen  i lördags åkte vi t GRÖNAN :D:D , Madde likes , gjorde massa saker :D , några bilder kommer (:(: , vi var där t typ 5 i 12 . och åkte hem sen , sen somnade vi XD , aja sen i dag var vi på badet  ,såg/träffade fina carmen  , å Linnea A , jjaja , sen nu sitter jag hos mamma (: , aja hörs sen ,ska väl in i duschen nu antar jag,  ses

 

Av Madeleine Larsson♥ - 25 juni 2010 12:13

Godmorgon , vaknade för typ en timme sen ?

ska snart käka frukost .

förresten

GLAD MIDSOMMAR :D <3 .

hur ska ni fira eran midsommar ?

hörs/

  

Av Madeleine Larsson♥ - 24 juni 2010 16:46

hejhej (: , jao

har ny header nu .

finva ? , haha

      

Av Madeleine Larsson♥ - 24 juni 2010 14:45

hej , snart ska jag duscha ^, sen ska jag nog packa ? , aja ses sen

orkar nt blogga men ska t pappa sen typ vid efter sju ? hörs puss

 

Av Madeleine Larsson♥ - 23 juni 2010 10:37

jaapp , så är min dag som jag tror det kommer bli (; ,först ska jag nog käka frukost snart , sen tror jag att jag tar en snabb dusch , sen drar jag t min sötn å är med henne ett tag t typ fem ? , då drar jag mamma,jennifer,mammas kille t hans stuga å vi skulle väl åka båt ? , skulle vilja att matilda följde med ska kolla med mamma c; <3 iaf, sen åker vi hem å så ska jag sova med mattie :D

aja

hur ska eran dag se ut idag dåe ? o.O

hörs puss (K)

 

Av Madeleine Larsson♥ - 23 juni 2010 01:19

jao , ska nog sova nu ? gonatt

hörs senare puss (K)

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammla är mina bloggläsare ?
 1 - 5
 6 - 11
 12 - 20
 20 - 100

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards