maddelarsson

Alla inlägg under april 2010

Av Madeleine Larsson♥ - 30 april 2010 22:14

hej igen .

nu svarar jag lite på komentarfrågor ;


Från:Hanna ;D

Fin matta ;D
Nejmen, jag gillar din stil.

Svar;tack <3

 

Från:Allis

Heej, villken fin blogg du har :)

Svar;tacktack(:

 

Från:gymnastiktjejen

hej madde :)
söt blogg du har .

Svar;aw,tack gmn.(L)


Från:Petra"din älskling" (L)

hhej gumman team picasso tror jah vem tycker du ?(L)


puss puss (K)

Svar;okej,aa dom SKA vinna finalen !

 

Från:Jenny.<3

Vet inte.. :S
Tittar faktiskt inte. x) Men fortsätt att blogga, kul att läsa^^)

Svar;okej,aa då,tack (;

 

Från;Tilda

Heejj! Vad gullig du är på bilderna:))

Svar;awie,ttack:*

 

Från;Allis

Hej, och tack :)din e också fin

Svar;varse,tacktack


Från:Hanna ;D

Jag ser inte på körslaget.
Det har blivit för många säsonger.
Idén är uttjatad.
"Inte bra tv4 - Kom på något nytt"

Svar;haha,aa så kan man också tycka .

 

Från;Vikki

Jag vill att Piccaso ska vinna såklart :)

Svar;aa,klart (;

 

Från;Vikki

Fiiins bloggg

svar;tacktack dsm (:

 

Från;Vikkkki

Kommmmenteraaaa miiin bloooogg www.vikkiduvet.blogg.se

Svar,jadå(;

 

Från;Sara :)

haha xD jag har typ nt sett på den mkt men jag hoppas på team picasso

Svar;haha,okej..<3


Från;carro

Hej!


Fin blogg

Svar;tack :)

 

Från;Matilda xP

hhaha :D
vad bra att hon försökte iaf ;)
hihihi xP
Svar;haha ja<3

 

Från;anton

snygga bilder madde.

Svar,tacktack (;

 

Från:Allis

Hejsan :) oj, jag kan INTE göra volt på studsmatta, vågar inte ens försöka x)

Svar;jo,det är kul^^

försök (;(;

 

Från;Hanna

Nice car ;)

Svar;haha<3

 

Från:matildd

åeh,
synd att jag inte kunde komma på discot ;/
menhppas du hade kul :DD
det hade jag (NOT)
jag var bara hemma gör mamma körde till stockholm..

Svar;aa :(,ne jag hade nt så kul ..

Oskar och Linnea va ju sjuka;//<3

 

Från;Vikki

F*n vad kul o gå på disco :)(avis)
Hade du kul`? :P

Svar;aa,ne nt jätte

 

Från;Matild

nicenice :D

Svar;haha<3

 

Från;Oskar med G

fuck damp hehe;;)

svar;aa,haha XD

 

Från;Malin

Jättefint, jag såg i och för sig inte den förra, hehe! Ett tips bara, gör gärna headern lite "kortare" så man inte behöver scrolla ner för att se den första texten. En ide bara ;) Ha det bra!

Svar;haha,jag vette faan nt hur man gör ;)

 

Från;Linda

Hej. Kan du ta dig tid och rösta på fyra body/pyjamas jag designat. Det tar inte lång tid alls, bara några sekunder. Skulle vara så snällt om du kunde göra det :) Ska bli mamma i slutet på maj och detta gör att jag har möjlighet att vinna tre månaders blöjförbrukning.


http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=238506


http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=243023


http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=242255


http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=237867


Tusen tack om du tog dig tid :)

Svar;Visst,har gjort det ^^<3

 

Från;Matild

aww

Svar;(a'

 

Från;Grönish (;

FIIIN (L)

Svar;är du ja (L)

 

Från;Gurra.

Är "oskar" din pojke?:)

Svar;jaa :p

 

(Frågorna är nerifrån och upp,om ni fattar XD)

  

 

 


Av Madeleine Larsson♥ - 30 april 2010 16:36

hej igen!

nu sitter jag vid pappas kompis data.

nicenice ,jag hann med bussen iaf imrose ;).

haha .

idag i skolan hade vi ju matteprov,och jag tror,att det gick bra för mig.

I slutet hade vi idrott med 6:orna.

Vi dansade ,haha.

jag dansade med Alex,Tom,Viktor och älskling(Oskar):*<33

typ alla trode det var segt inkl. mej,men jag tyckte det va lite roligt  iaf att dansa me Oskar(L)

aja,ska äta nu,ses

puss puss

 

     

Av Madeleine Larsson♥ - 30 april 2010 07:11

hej igen,

Ja jag sa att jag skulle fixa nå'tannat en /M<3

ni vet  ,så det har jag.

haha .

aja,nu ska jag skynda mej till bussen som går om ca 10 min .

ses

pusspuss:*

  

Av Madeleine Larsson♥ - 30 april 2010 06:53

hej

japp,är klar för skolan nu typ .

haha,jag har lite tråkigt .

Men jag får väll plugga lite,för om jag minns rätt så har vi prov i matte idag ,Lycka Till ,till oss .


..

Av Madeleine Larsson♥ - 29 april 2010 14:48

chha:*

lyssnar på musik och håller på med datan,har tråkigt :,aja snart kommer kompis

usch,jag gillar inte att min kamera är sönder.

hehe.

Ses

byebye((;

-.-

Av Madeleine Larsson♥ - 28 april 2010 17:17

hejhej<3

Har såå tråkigt ,men ska väll snart göra läxa

hehe,hade bara lust att göra ett inlägg.

Men ni får komentera meer .

haha .

hejdåe.

Av Madeleine Larsson♥ - 28 april 2010 09:13

Hej

Nu sitter jag lite vid datan med Matilda .

så det blir ett kort inlägg..

haha!

det var iallfall kul att sova över med henne,men min kamera är fortfarande dampig :'(.Aja får säga till att dom ska fixa min kamera .

haha .

ses.

Hejdåe.<3

Av Madeleine Larsson♥ - 27 april 2010 17:13

Hej.

Nu sitter jag vid datan och pratar med pappa i telefonen,sen ska jag packa för ska till Matilda honey !!

ses sen

hedjå<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammla är mina bloggläsare ?
 1 - 5
 6 - 11
 12 - 20
 20 - 100

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards