maddelarsson

Alla inlägg under maj 2010

Av Madeleine Larsson♥ - 31 maj 2010 20:45

hejhej .

Idag har vi ju haft simprove idag , det gick faktiskt bra  .

sen efter det hade vi fri"lek" å fick bada å massa , kulkul . ajs sen när jag kom hem va jag med Ellen , sen va vi med Saga å Elina ,sen åkte Saga å Jag hem ,,aau och nu kollar jag på tv .aja,ska förtsätta ses,pusspuss .

 

Av Madeleine Larsson♥ - 28 maj 2010 13:49

hejhej .

förlåt för ålig update .

ska bli bättre !

idag har jag vart i skolan konstigt? ne ;) .

aja bjuder på en bild från lunchrasten :D .

snart ska jag t pappa ,så atte .

men annars har jag inte gjort nå' speciellt.

Fan i helvete,på måndag ska vi ha simprov -.-' kan fan inte sminka mej lr platta håret :'( ,fan asså vill inte ha det jävla simprovet :((

aja,här kommer en bild

 

Agnes & Linnea =) .


pusspuss .

 

Av Madeleine Larsson♥ - 26 maj 2010 21:10

hejhej :) .

+ Ny header (y)

Idag var det skola.nt speciellt kul ..

aja,kolla vad jag åt sen


 

mums !

aja,imorn har vi SO prov , och jag tränade lite igår,så måste träna,träna,träna !

hörs sen

hejdå

 

Av Madeleine Larsson♥ - 24 maj 2010 19:03

hejhejjj :)

idag  cykla' jag nt t skolan,orka nt :D:D -
aja
sen typ kvart över nio så åkte vi t rocklunda ,oche aa,vi tog nt alls mke kort xc .
såatte ,typ en på min mobil och typ 7 ? på Fanys ,,
så jag lägger in en bild som ser allafall lite normal ? ut
från när jag spelade pingis med agnes och fanny ^^
ska setill att få andra bilder :)

 
Jag & Agnes :D .

kl 20.00 börjar Djävuls Rallyt <3

ses
fan se t att komentera :D:D
pussspuss
 

Av Madeleine Larsson♥ - 24 maj 2010 06:51

heeeej bloggen :)

Idag ska jag cykla t skolan ..

tråk,men vi ska t Rocklunda och ha "prova på dag"=) .

så det blir nog liter bilder sen ,tror jag ^^ .


aja tänkte bjuda på lite bilder nu också eftersom det har blivit dålit av det :/ .


 

outfit:

tröja-fått av kompis

Byxor-fått av kompis

Linne-H&M tror ja(fast den syns typ nt xd .)


bjuuder


   

bjuder vafan ;) .


aja

 ska väll snart börja cykla,hörs sen .

 

Av Madeleine Larsson♥ - 21 maj 2010 22:31

hejhej .

nu har jag tråkigt,har så tråkigt,så aa,jag ska väll lyssna på musik t jag somnar ,fett tidigt ikv .

men pallar nt .

aja,"talar ut"mer imorn xd

ses

pusspuss

och godnatt sen :)

Just nu;

sms med Linnea.

Data.

Om nån min;

sms med Linnea,musik ,(avstängd data(vilo" läge).

hahaha xd

har såå tråkigt,märks ?:D

 

Av Madeleine Larsson♥ - 20 maj 2010 19:07

heej bloggen ! :)

Mår mke bättre nu !

skönt . ;) .

aja ,såhär kan det se ut när jag och pappa chattar . xdd. .

 

sån humor har vi ^^ 




aja hörs sen nån gg

pusspuss

 

Av Madeleine Larsson♥ - 20 maj 2010 09:47

hej bloggeen :)

Idag är jag hemma från skolan ,är förkyld .

Så det är nt kul !

aja men nu sitter jag vid mammas data ,,

fixar monster trucks bilder sen när jag e frisk igen ^^ .

älskar oskargrönlund:** .

pusspuss

  

xoxo

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammla är mina bloggläsare ?
 1 - 5
 6 - 11
 12 - 20
 20 - 100

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards